Imorgon är det fredag..

Påååååååå torsdag äts det ärtsoppa på lördag e de fest, men fredag e ändå den dagen som känns bäst. Ge mig då kyckling det gillar jag bäst, kyckling på fredag det enda jag vill ha, kyckling på fredag då mår man riktigt bra. Kyckling på fredag, va var det jag sa! Jag vill ha fredag idag..


Idag har jag varit med dom stackars barnen heeela dagen lång, dom var ganska trötta på mig till slut. Vi åkte och handlade mat tillsammans, man lär sig faktiskt jätte mycket av det. Vad saker och ting heter på engelska, och hitta i affären, se vad usa faktiskt har att erbjuda, och att jag inte ska skaffa barn förens jag är 30.
Visst, dom va jätte snälla. Och jag vet, det är mycket lättare med sina egna barn, och framför allt, på sitt egna språk. Anledningen till att det bli mycket "No" är för att man inte hittar alla andra ord så fort. Dom lyssnade iaf på mig väldigt bra när vi handlade, i kassan blev dom mer bökiga. Dessutom är kassorna pytte små (Heja ICA!) så det gjorde inte saken lättare. Men, jag fick tag på allting! ¨
Och äntligen yoghurt till mig, kanon god, och någon slags müsli som det är "riktiga" grejer i. Vete, honung, torkad banan, mandlar. Väldigt gott och jag är förväntas full över min nya frukost :) Väldigt dyrt dock, men det drog jag på Lisas kredit kort ;) Jag sa till henne att dom va dyra, så jag ska lägga en slant. Fick även köpt mig tvål, och två tissue box.
Pojken var så söt hemma, jag stog i köket å så lyfte jag upp honom. Så höll han bara om mig och tittade ut å pratade me mig, jätte länge. Gud han e så söt, å så kramgo. Älskar honom. Flickan är ju ett annat problem, men hon gillar mig iaf. Jag sa till Lisa igår att hennes barn börjar tycka om mig nu, å hon sa att det verkligen börjar märkas. Pojken märks det verkligen, även om han kan prata elakt ibland. Flickan märks också, men det är en annan M i hennes huvud. Jag trivs iaf till 100 procent med barnen, underbara verkligen.


Väl hemma blev det filmtittning med ungarna och glassätning. Mycket tvätt, men nu är det rent. Imorgon är Lisa hemma, barnen också, så det blir lite slappar schema för mig. Skönt! sen är det helg = Slappning, shopping, ägg-målning, träning och Amanda kommer hem! Jag tror jag inte kommer träffa henne på söndag, stannar nog hemma med min kära familj och målar egg. Sparar pengar med!


St. Patricks day

     


Just nu är här 1 grad varmt och storm! Mysigt, sånt vi tycker om..


Nu ska jag nana, börjar nio imorgon.. Gott! Sov gott. Puss till mamma och pappa som e borta!! :)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Ville bara önska trevlig påsk!
Må gott!

2008-03-21 @ 05:38:22
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Jennie

Ja men visst är den bra? :)
Har tyvärr syndromet att tjata ut låtar som med allt annat haha. Hittar inte den andra låten du pratade om, vi får styra upp det :)
Dålig uppdatering btw, bättre kan du ;)
Pyht

2008-03-23 @ 16:11:23
URL: http://jennao.blogg.se

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0