Kärlek



Jag är inte säker, men jag och min mor (och några fler, minns inte vilka) var på deras live show i Göteborg, och jag känner igen det här väldigt mycket. Kanske bara sett det på tv eller så hade dom det där med.

Jag minns när jag var liten, eller mindre. Då sjöng pappa ofta när det va säng-dags, "Säng säng säng, sova sova sova säng säng säng". Minns det som om det vore igår :)

Och Farbror frej, han minns jag. Jag växte nästan upp med dom två gängen, Galenskaparna och After Shave. Speciellt "Macken" :)

Det är väl något av en hobby här, kolla runt på youtube efter svenska underbart roliga komiker!

Sov gott allihopa, imorgon börjar jag klockan 9. Jobbade ju kväll idag. Snäll familj :)

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0