Tisdag kväll


Nu har jag precis sköljt ur lite blekning ur mitt hår, jag blekte topparna. Hoppas att skiftningarna inte blir lika tydliga nu, men det återstår att se!

Just nu sitter min LCC på nedervåningen och pratar med min värdmamma, jag har faktiskt inte en aning om vad dom pratar om. Antagligen den nya au pairen. Jag har lite lust att gå ner och säga att jag vill byta familj, det hade varit skoj. Rolig humor jag har va..?

Nä, bilder var det..

 


Jag älskar verkligen kjolen, med ett par svarta strumpbyxor och härliga klackar kan det inte blir bättre! Linnena är sånna långa härliga linnen, som e mjuka och sköna.


Frank har en present till mig när han kommer hem! Jag vet ju vad det är så det är väl ingen större present. Ett par Uggs har han med sig! Eftersom den här familjen minst sagt är hjälpsam så plockade han upp ett par idag på väg till jobbet. Gött! Jag hade faktiskt mardrömmar om detta inatt, att han hade köpt fel så det var Uggs blandat med sneakers. Hemsk dröm! Jag drömmer varenda natt, jobbiga och hemska drömmar. Att jag blir våldtagen, eller att något händer med barnen, riktigt hemska drömmar!

Så när han kommer hem ska jag ta på mig dom och gosa!  Tur att jag slapp beställa dom från nätet.

Jag hade gärna följt valvakan med Filip och Fredrik i Sverige, men här är det väl massa annat att välja på. Antagligen bara att sätta på tv:n.
Ni följer väl också?

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej gumman :)

Inte långt kvar till du beger dig på din resa, så kul för dig !..

Den kjolen skulle jag kunna dö för, vill också ha :)

Pyyyhtelipyh ! <3 !

2008-11-06 @ 18:38:16
URL: http://jennao.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0