Sådär ja

 
Linser är beställda, kommer hit om några dagar tillsammans med ett skärp och förhoppningsvis ett par små vantar.

Det känns verkligen att det börjar närma sig nu, det blir mindre saker att fixa. I princip är allting redan ordnat, förutom magväskan (OBS: Det är ingen turist magväska, det är en tunn slim magväska man har under kläder vid midjan, för att behålla allting i säkert förvar) som jag ska beställa i helgen.
Gööööött! Hittade också världens finaste klänning idag när jag pratade med mamma, och hon gav den mer än godkänt! Hoppas den finns där till mig i helgen!

Jag vandrar på nu med mina dagliga promenader, det tar emot lite när det är vägarbeten överallt och det är avstängda vägar. Jag vill liksom inte knalla över där jag inte får knalla över, men hittils har det gått bra iaf. Och varmt ska det vara den här veckan också, då kan jag gå ut i bara t-shirt! Härligt!

På fredag är det bara 4 veckor kvar, jag blir helt till mig men samtidigt lite ledsen (Självfallet mer glad). Jag kommer lämna en underbar familj och två underbara barn, men jag kommer snart att hälsa på dom. Det ska bli skönt att komma hem till min egen familj och till min katt!!! Som jag saknar mest i hela världen.
Jag kommer bli en tant med 10 katter när jag blir gammal.. Men ja hoppas inte det..


Nu ska jag sova, eller jag vill sova men jag ska inte göra det för jag vill vara riktigt trött ikväll då jag verkligen ska sova. Fick inte alls mycket sömn inatt och jag vred å vände på mig, inge kul alls.

Puss å kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0