Pipmuggar och Wild Hogs


Jag hatar alla dessa muggar dom har, det är hundratals! Jag får min ryck på dom ibland, men oftast överlever jag



Det blev filmkväll igår, såg "Wild Hogs". En film jag velat se länge, men faktiskt glömt av den. Den var riktigt rolig och jag skrattade nästan hela tiden. Jag älskar sånna små skämt och speciellt när någon slår sig :P


Bloggen har börjat haka upp sig rejält och det är omöjligt att lägga in bilder. Så ni får vänta.


Idag ska jag ringa till sjukhuset i lilla kungsbacka :) Och sätta upp en liten tid då dom kan dra ut min p-stav. Usch å fy, jag kommer tvinga dom att ge mig bedövningsspruta. Annars gör jag det inte.

Ska också ringa vikariepoolen, se om dom har jobb till mig när jag kommer hem. Hoppas Kicki kan sätta upp mig på några pass när jag kommer hem.

Jag ska även sätta in pengarna på Lisas konto idag, så är det fixat och klart. Vem vet, jag kanske till och med kan betala ikväll?

Ska hälsa på gymmet en snabbis, har ju totalt glömt bort koden till mitt hänglås så jag får ha min saker bredvid mig.

Puss och kram!




Och nu ska ni veta, att kylan har kommit. Det var nästan så kyligt imorse när ja skulle följa tösen att ja kunde haft en tröja på mig. Och här har man inget extra lager i onödan. Men äntligen kommer hösten! Så myyyysigt. (Och resan närmar sig) Det är väl en lite bekräftelse, det börjar bli kallare. Då närmar det sig andra tider. Man märker att tiden går.

jaja..


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0