Nu händer det grejer!


Kan tyvärr inte avslöja allt för mycket, men jag har troligtvis fått ett jobb över vintern! Det känns väldigt skönt, en härlig lättnad. Får återkomma om vart någonstans det är.

Igår kom mamma å pappa, de va så skönt att träffa dom! Åkte lite med motorcykeln också, såklart :) Sen åt vi god mat, fast jag var tvungen att rusa iväg till jobbet vid halv 7. Idag jobbar jag nästan hela dagen, men imorgon är jag ledig så då kan jag umgås med dom heeela dagen ! Underbart!

Ska gå och jobba snart, men vi hörs snart igen så berättar jag mer om jobbet.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sa far man inte skriva blir ju nyfiken nu ju.. puss puss har ar nu 30,5 grader och klockan ar tio pa kvallen sa gott

2009-07-30 @ 21:08:53
Postat av: Jennie

Åhh vännen min , låter underbart :)

Ge mig uppdatering så att man får höra , hälsa mam & pap !

Big love

2009-07-30 @ 23:22:38
URL: http://jennao.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0