A phone call to the states


Jag ringde min underbara värdfamilj idag, för en gångs skull. Fick pratat både med Brian och Sarah. Herreguuuuuuuuuuuud vad jag saknar dom. Har ont i mitt hjärta just nu. Att inte vara där med dom, det gör ont. Men Sarah hade såklart oerhört mycket att berätta, och så älskar hon att prata i telefon. Brian stängde faktiskt av tv:n för att prata med mig. Så söta så ja tror jag dör! Usch... Fy vad ja älskar dom :( Det är jätte jobbigt. Ska jag leva mitt liv bara sådär, utan mina små sötisar?
Jag måste tillbaka till dom, och vara med dom, på något sätt..

I LOVE YOU!!!!! Mina barn... Det är mina barn.. 2008 var dom det, och kommer alltid vara..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Dåååålig update ! Kom igen nu ! :)

2009-06-14 @ 17:12:39
URL: http://jennao.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0