Här händer det grejer..



Ibland går det fort. På tisdag nästa vecka ska jag flytta till Norge över sommaren. Jag är riktigt nervös! Något som tynger mig är att jag måste packa, igen! Det är inget skoj precis. Och med en vecka kvar tills jag åker ska min syster ha 30 års fest och fylla 30. Sen är presenten ingen lätt uppgift. Plus att jag ska säga hejdå till min familj och mina vänner, och vet inte när jag ser dom nästa gång. Nu låter det dramatiskt, men det kanske dröjer 2 mån eller 4, det återstår att se.

Men 70 mil är iaf närmre än ett helt hav. Och lönen är inget jag kan klaga över heller. Inte läget där jag kommer bo heller. Detta kommer bli intressant!

Om ni vill se hotellet och andra bilder kan ni kika in här

Annars flyter allting på, träningen går jätte bra. Får träna järnet det sista nu, sen vet ja inte när ja kommer träna igen.
Är väldigt lycklig, det här ger mig lite hopp om att jag faktiskt kan spara ihop till min jordenrunt resa.

Nu ska jag sova! Ska jobba imorgon.. Men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej gummsi!!=)

Va roligt!!!=D

Jag kommer och hälsar på dig!!=) Det va ju jätte fint!!=) Måste jag se!! hihi=)

Pusspuss

2009-03-31 @ 09:21:41
Postat av: anna

Hej! Va roligt det verkar med norge. Vad ska du jobba som där?

2009-03-31 @ 15:10:50
URL: http://annathisismethen.blogspot.com
Postat av: sarah

Det va jätte fint... du kommer nog trivas jätte bra..=) kommer gå gallant...

2009-03-31 @ 22:17:17
Postat av: Nina

de kommer gå strtålande, men ja kommer sakna dej igen... =(

2009-04-04 @ 10:20:00
URL: http://vanessamittallt.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0