Halloween och kaos på jobbet


Igår blev jag inbjuden på Halloween fest på lördag, så idag sprang jag runt på stan och letade efter en halloween dräkt. Jag kände att jag ville köpa några "normala" kläder och sätta ihop så att det blir en kul outfit, men eftersom priset blev högt så gick jag till en sån "galen" affär, där dom hade massor med olika dräkter. Och jag hittade en cowgirl dräkt! Det var en one size, så jag provade den precis och kan ju säga att en bröstförminskning skulle sitta på plats! Men annars så var den kanon :)
En pistol var jag ju också tvungen att köpa...

Ikväll hade jag 2:a vakt själv, men som tur var så var Marita där och hjälpte mig. Gjorde dock ett stort misstag när 6 damer (kärringar) skulle betala. Jag slog ut notan heeeelt fel och Marita fick clean up my mess... Ajajaj, men men det gick bra i slutändan.
Fick reda på att jag kanske måste jobba någon annanstans än på SMAK på lördag, det är tydligen något sällskap nånstans och dom behöver en extra servitris. Men jag gjorde klart för mig att jag absolut inte kan jobba över 21:30!! Har erfarenhet av att det väldigt ofta sker att man jobbar över..

Imorgon ska jag öppna själv, har en lång lista på allt som ska göras!! Känns väl ändå helt okej, eftersom jag bara kommer jobba själv en timma när det är öppet.
Just nu vill jag bara helt enkelt lära mig allt på jobbet! Slippa gå runt å fråga saker heeela tiden, känner mig som en förlorad själv där borta! Men sånt kommer väl antar jag, blir bara frustrerad eftersom jag faktiskt varit där i över en vecka.

Kan i vilket fall knappt sluta tänka på Söndag, underbara Söndag då jag ska flytta in i min egen lägenhet som jag senare ska dela med Sara :) Ska bli helt underbart, men otroligt läskigt att bo själv. Är ju som sagt sjukligt rädd för mörker, men jag måste väl lära mig som mamma säger :)


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0