Torsdag

Idag är det mindre än 3 veckor kvar tills vi åker hem, blandade känslor. Hade en kanon kväll här igår med Sara och Jeanette, jag kommer verkligen sakna den bruden.
Vi lekte sanning eller konsekvens, det blev hysteriskt kul tillslut och det var många konstiga saker som hände!

Jobbet i Sandefjord är en stor fråga, jag ska ringa idag och fråga vad som står på. Men om jag inte får det här jobbet så är det inte hela världen! Jag vill bara umgås nu dessa tre veckor med dom jag bryr mig om, och sedan komma hem och andas lite. Sen åker jag ut nånstans i världen igen, eller så blir jag kvar i Göteborg, det är inget jag vet just nu. Och även om jag inte vet det känns det väldigt bra, lite spännande att inte ha fullkontroll och kul att inte veta vart jag är i slutet på oktober!!
Allt ordnar sig, förr eller senare :) Jag är iaf inte orolig!

Jobbet här går väl finemang, tycker bäst om att jobba själv för då slipper jag jobba med polackerna. I helgen tex så tog jag hand om ett sällskap på 18 personer som var i ett eget rum, vilket var väldigt skönt. Kunde koncentrera på att jobba så profissionelt som möjligt och ge den bästa servicen. Det var väldigt kul!

Det blir mycket att göra till helgen också, massa sällskap och banketter men det är skoj.

Idag ska jag bara jobba kväll, men det är inte många gäster så det känns helt okej. Är ju ledig på söndag och måndag igen!

Nu ska jag upp och dusha, ni får ha de så bra! puss å kram

Kommentarer
Postat av: farsan

TORSDAG vilket år

2009-09-18 @ 18:27:25

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0