Skjeeera?


Fixat en del för Thailand, sprutade in lite vaccin i måndags och inte kort efter fick jag medd om att mitt pass ligger färdigt i Strömstad. Fint.
Biljetten ligger säkert på min mail (?) och nästa spruta ska tas den 30:e augusti, den tredje och sista ska tas om fem månader. Då är jag skyddad mot någonting i några år.. Bra va?

Fördriver tiden med att jobba, spara pengar och läsa. Var ute och slog klackarna i taket i lördags med jobbet, Jan-Eriks sista dag, sen drar han iväg och jobbar som kock på Norska ambassaden i Washington. Lite avis, jepp.

Tjafsar lite med Elin faktiskt, men skrattar dock mer. Vi båda längtar till våran nya lägenhet, var ute och gick igår och satte oss högt uppe på ett berg och såg ut över stan. Mysigt faktiskt, jag tycker om Elin. Vi kan prata om allt, kanske därför det har gått så bra att bo "på" varandra i två månader.

Jag var bartender för första gången förra veckan, det ordnades en stor gratis konsert där vi sålde dricka. Bartender var väl att ta i, men vi sålde vin, öl och läsk. Riktigt skoj, men stressigt! Kul att göra något annat än att slicka röv för otrevliga gäster.
I love my job..

Jag försöker att bli en bättre människa (Jag tänker inte ge upp) och just nu läser jag på den helt extremt långa boken Shantaram. Helt sjukt bra, och han som skrivit den har varit med om allting vilket gör det lite roligare att läsa den.
Han har rymt från ett fängelse och flyr till Indien, Bombay. Där händer det massor och han har skrivit ner varenda händelse i perfekt detalj. Rekomenderas.
Men jag kan knappt vänta tills jag får mina händer på Twilight böckerna, alla fyra ligger och väntar på mig.

När det gäller min jobb framtid så är det lite spännande, men jag vet igentligen inte mycket av vad som kommer hända. Vi stänger den 27 augusti tror jag, och veckan efter ska vi städa allting och göra iordning så att dom kan bygga om i september. Så i september är jag arbetslös, men har garanterat tillbaka mitt jobb i oktober.
Odd ivar kommer nämligen tillbaka och ska starta upp något nytt projekt då, eller faktisk tre stycken.
Jag vet inte vart jag kommer att hamna, den som lever får se.

Nu är det dags att krama kudden, sov gott.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är skyddad mot hepati A+B i cirka 20 år. Det är bra va!

Puss.

2010-08-08 @ 10:16:36
Postat av: e

Tycker om dig också faktiskt ;p

2010-08-08 @ 12:00:43

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0