God natt :)


Tack Sarah, ska kolla med Lotta. Jag kikade runt lite på nätet förut och tänkte man kunde läsa någonstans vad det betyder, men det stog inte så detaljerat. För det känns ju som att själva personerna har något med det att göra, på ett psykiskt plan. Men det stog också överallt att man ska skriva ner drömmarna, så nästa gång det händer så ska jag skriva ner den, även känslorna man hade.


Idag åkte jag ner till stan och tittade på ett rum dom har i ett kollektiv. Det blir så att jag flyttar in dit den 27:e februari, men då flyttar jag in i ett pytte litet rum. Där ska jag bo i en månad, och i slutet på mars så blir ett större rum ledigt och då ska jag få det. Då får jag egen balkong också, vilket är skönt på sommaren. Nu är den bara full med snö.
Självklart kommer det bli annorlunda, och det blir väl inte som att bo själv, men absolut värt ett försök! Min hyra för mars kommer vara 3000 kronor. Jag kommer alltså ha 6 500 kronor mer. När jag flyttar in i det större rummet blir hyran 3660 kronor.
Allting är inkluderat! Det känns som att jag kommit på rätt spår nu, så att jag kan börja spara.
Det ska också bli skoj att mamma kommer och hälsar på och hjälper mig att flytta!
Sa jag det att kollektivet ligger fem minuter gångväg ifrån jobbet? Sa jag också att jag får gratis biljetter till revyerna som är där på sommaren? Sa jag också att min hyra nästa månad kommer vara 3 000 kronor ? ? ?

Wuuuunderbart!

Måste också rekommendera att gå in på youtube och söka på workout video eller liknande, och så hittar ni säkert några roliga övningar. Det gjorde jag! Och HERRE vilken träningsvärk jag har, riktigt bra :)
Visst, man känner sig lite löjlig men det var skoj ;)

Nu, så ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: e

:) UNDERBART!! Spara spara spara :) Men du workout videon var val inte lika rolig som vara dans youtube natter? ;) pussss

2010-02-05 @ 06:17:37

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0