Nyöppning imorgon!

Jag är så spänd som det går att bli. Som första skoldagen, jag är rädd för att försova mig.
Imorgon gäller det, det ska funka och vi vill att iaf 80% är nöjda med hur det blivit.
Jag jobbar fortfarande på samma ställe som innan, men nu har odd ivar kommit tillbaka och han har byggt om det till nya koncept. Innan var det en gourmet och en brasseri restauarant, nu har vi ett kafé som har öppet från 10-18 och vi har ett brasseri som sitter samman med en vinbar där vi har öppet 18-01.
Jag ska huvudsakligen vara i kafét, där ska jag öppna och stänga till en början. Jag är extremt nöjd med det!
Vi har också en ny bakare ifrån Frankrike (WIN) och vi ska sälja massor av bröd, detta ska jag lära mig allt om och ska försöka sälja så mycket som möjligt såklart.
Marita ska vara med mig och en ny svensk tjej, Sara, ska också vara med mig men när Brasseriet öppnar går dom över och jag stänger ner.
Vi har också fått kaffe kurs så nu har vi lärt oss mer om det!
Idag var jag på jobbet i 9 timmar, lång dag. Fixa allting, leta efter saker som måste göras, klistra-limma-tejpa-knyta-måla-skriva! Men när jag gick så var det mesta klart, en del kvar i brasseriet men det öppnar ju inte förens 18 imon så jag tror dom klarar det fint.
Det som är mest spännande är folkets reaktion, vad kommer dom att tycka? Kommer vi klara pressen imon? Hur mycket folk blir det?
Vi får väl se, jag återkommer :)

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0