April April!

Jag skickade ett sms till min mamma igår, så skrev jag att jag hade pratat med Lisa och min LCC, och att vi hade bestämt att jag ska stanna ett halvår längre. Jag visste att mamma skulle bli helt förstörd så jag skrev i samma sms att det va ett april skämt! Hon skrev tillbaka att jag nästan fick henne å börja gråta. Jag skrev att hon behöver inte oroa sig, inte mer än ett år ifrån familjen, det får räcka :)

Jag tvättar all möjlig tvätt jag kan ha här hemma, och lakan. Skönt å få gjort det! Sen ska det vikas också.

Kollar på flygstolar och lite resor till lite varstans. Hittade en flygstol, enkel resa, till Australien - 8.021 kronor. Det va inte dyrt, lufthansa tog lite mer än 10 000.

Jag ska till frissan ikväll och prata med dom, angående mitt hår :) Ska se vad dom kan göra för att de ska bli ljusare, och hur mycket dom tar. Men jag ska bara kolla, inte boka någonting!

Nästa vecka kommer Sara hit, hihi! Det är ju jätte konstigt ! Hahaha! Men usch va kul vi kommer ha ;)

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha :) Hur vet du att ja menar dej då ;) haha... behöver en kram... :(

2008-04-03 @ 17:23:35
URL: http://ninisen1988.blogg.se
Postat av: Mamma

Ja, det var verkligen inget roligt skämt.

Puss.

2008-04-05 @ 18:00:12
Postat av: nina

nu e du så där dålig på att uppdataera igen :P

2008-04-06 @ 19:52:07
URL: http://ninisen1988.blogg.se

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0