Pisseblöt!

Dagens tema: vatten! Dagen började med att dom tvättade bilarna, och det är riskfyllt kan jag lova. Frank började spruta vatten på barnen och blöta var ordet. Riktigt kul faktiskt, en bra början på dagen :)

När dom blivit torra och goa åkte vi iväg till en liten park Lisa visade häromdagen. Den var väldigt liten, så den blir det nog bara om man har väääldigt tråkigt någon gång. Men tar kanske 5 min att gå till, så de e positivt!

Dagen slutade med vattenkrig på baksidan, jag kunde inte hitta på något bättre att göra! Så jag tog ut en hink med vatten och dom laddade vattenpistolerna! Jag va självklart målet :) Pisseblöt blev jag, och iskall! Lisa kom hem, och blev jätte avundsjuk. Hon hade gärna gjort det här med barnen, men hon måste jobba.

Jag ville vara lite snäll, så jag brände en skiva med lite härliga bilder på barnen. Det uppskattade hon jätte mycket! Kul.

Jag har fixat med bilder jag ska ta med mig till skolan på lördag, nästa vecka ska jag åka alldeles själv till skolan, läskigt. Men det klarar jag, det är mer hemresan som kommer bli lite klurig. Och minst sagt tråkig. Amandas lilla pojkvän kommer ju nästa vecka, så dom ska vara kära i en vecka :)

Nää, snart blir det en promenad för mig. Ut och rensa tankarna!! Ni får lite bilder från idag med :)

     


Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: syster

vilka underbara kort.. ni verka haft kul i vattenkriget.

2008-04-23 @ 09:27:01

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0