Sol och bad!

Idag har vi varit på stranden, helt underbart! Det stället är verkligen kanon, dom roar sig så lätt och jag kan bara stå bredvid och le! Underbart :) Och som alltid, varje år, så blir det lättare när solen kommer och värmen kommer. Problemen liksom löser upp sig automatiskt.. Jag älskar sommaren :)

Imorgon kommer Amanda hem, jag pratade med henne lite idag faktiskt. Hon hade haft det skönt, förutom att hennes svenska mobil plumsat ner i sjön :) Haha! Men det är inte illa, det är faktiskt inte många som kan säga "Min mobil ligger i botten på en sjö i Pennsylvania".


Som jag säkert sa så har jag tagit massa foton till på lördag, och några mer blev det faktiskt idag. Hoppas dom blir klara tills lördag morgon bara!


Nu är klockan 5 över 7 och det är 23 grader ute. Heeelt underbart! Jag ska skynda mig ut nu å gå en promenix, innan det blir mörkt. Jag har varit ute hela dagen idag, så jag kommer slockan som en sten sedan :)


Juste ja !! Marie kommer också till mig och hälsar på, samtidigt som min syster och min andra kusin. Så nu har dom bokat om totalt. Det blir istället lägenheten Amandas familj hyrde. (Antagligen inte exakt samma) Det blev billigt och alla fyra får plats där! Guuuud va roligt vi ska ha! Och jag är ledig med, det är underbart.


Efter det är jag inte ledig förens i November. Huhu, men jag har faktiskt jobbat hela sommrarna ändå. Så va finns det att klaga på.


Puss och kram allihopa !


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu är det väl ändå dags att uppdatera kompis?.. :)

2008-04-30 @ 11:25:22
URL: http://jennao.blogg.se

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0