Vad ska man säga..?


Min vagel är väl något av det vackraste man sett kanske. Jag ska till och med bjuda på en bild!



Japp, sådär ser jag ut för tillfället. Men tänk också att hudfärgen är närmare tomat röd. Livet leker! Börjar dock bli lite orolig, vageln gör jätte ont och svider. Det har inte hänt innan, men nu har jag svalt 2 panodil och hoppas på att dom hjälper på något sätt.

Har precis kommit hem från ett au pair möte (Ännu roligare att ha en vagel, då blir man lätt populärast). Det va mysigt, skrattade mycket. Amanda e grymmast på engelska ;) Vill också bara tillägga att många tror man pratar tyska i Sverige. Hmm.


Imorgon blir det kärran med ungarna, tur de e fint väder iaf. Har legat och solat två dagar i rad nu, underbart! Men jag måste köpa solkräm innan jag lägger mig under solen igen.


Ja då får ni ha det så bra, hoppas jag gav er lite glädje när ni fick se mina vackra ögon. Puss och kram


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0