080808

Jag ser inget speciellt med det, jag kan lika gärna fira nästa år 090909.

Vad det nu är att fira.


Äntligen fredag, veckan har gått otroligt fort! Skönt. Kändes iof som det var längesedan Amanda åkte hem. Jag har inte fått någon paniksaknad ännu, men det kommer väl snart. Saknar ändå dom där spontana sms:en under dagen då man knappt kunde överleva en minut till. Så fick man bara skriva några korta rader till varandra, å helt plötsligt var dagen slut.

Jag kommer verkligen sakna henne, men det kommer bli mail på facebook. Jag vet att vi kommer hålla kontakten. Man har ju en helt annan relation än med "vanliga" kompisar. Vi förstår ju varandra, på ett sätt ingen av mina kompisar förstår mig. Vad jag går igenom, allt jobbigt och allt kul. Och så är hon ju en jätte bra vän med, verkligen. Hon är inte någon jag stått ut med bara för att ha någon att vara med, utan vi har haft riktigt roligt.

Vi pratade alltid i mun på varandra in till stan, på tåget. Men på vägen hem så lyssnade vi alltid på hennes iPod.
Det var jag som fick in hennes dåliga sovtider. Jag som lärde henne allt om youtube ;P haha! Hon öppnade sig liiiiiiiiiiiiiite mer för min musiksmak, medans jag öppnade mig väääldigt mycket mer för hennes smak. Om jag minns rätt så sa hon nog tillochmed att hon tyckte om det, det var någon låt honom menade. Och, vad stolt jag blev!! :)

Men nu är det fredag kväll, och jag får klara mig utan henne på skype :) Datorn blev ändå så jävla långsam :P haha!


Jag ska snart hoppa in i dushen, au pair möte imorgon. Lisa ska med som tur e, så jag får skjuts.

Puss å kram allihopa!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0