Innan jag börjar..


Jag har igentligen redan börjat, men eftersom ingen gått upp så tänker inte jag heller göra det :P Men min dörr står halvöppen så jag hör om någon går upp. Vilket jag tror jag gjorde nu!

Jag fick bara en liten snilleblixt, tänkte nämligen skriva ner mina "måsten". Eftersom jag har dom på tungan nu så kan jag lika gärna skriva ner :)

- Gå till New York botaniska trädgård. (Måste göra snart!)
- Gå och se på en gospel kör.
- Njuta någon dag vid en av parkerna downtown, på westside. Så oerhört fina, tyvärr har jag bara stressat förbi där en gång. (Också snart!)
- Gå på MoMa.
- Gå till biblioteket i New York.

(Jag vill också köpa I love NY handduk, och några fler sådana t-shirts plus tjocktröja. Och så vill jag få ett självporträtt gjort från Central Park. Dom blir riktigt fina dom)

Bra å fått skrivit av sig det :)
Men om ni kommer på någonting jag måste göra, eller som jag har glömt av, så skriiiiiiiiv det då!


Idag blir det en slappedag, precis som igår. Då var Lisa hemma och det är hon idag med, förhoppningsvis kan jag bada med barnen i poolen. Så jag slipper svettas ihjäl!

Jag tänkte också växla in alla mynt jag sparat på, hela 35 dollar :) Inte illa! Jag kan ju vänta längre, men jag vill hellre se sedlarna ligga i mitt kuvert! Istället för massa mynt i en påse.

Puss och kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0