"Into the wild"



Jag läsa Amandas systers blogg, och hon skrev om en film hon såg nyligen. Jag såg trailern och jag var tvungen å se den!

Så, nu har jag sett den. Helt otrolig film verkligen, så fint filmat. Helt otroliga bilder av natur och landskap. Jag blev helt tagen, och han som spelar är helt otrolig i filmen och han är vacker. Minst sagt. En film jag verkligen rekomenderar!

Den får en att tänka lite på livet, på vad man gör och vad man lägger tid på. Vart tankarna går och vart dom kanske skulle gå istället.

Nu tänkte jag läsa lite faktiskt, försöka hålla mig borta från musiken. För er som inte vet, jag lyssnar alltid på musik innan jag somnar, helst tills jag somnar. Inte alls bra för själ och sinne! Så jag tänkte hålla mig borta från det, och läsa den fruktansvärda boken "Flickan från ovan".


Många tårar fälls när jag läser den.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jobbar nu så får lyssna på låten sen :)

Så du rekomender denna film asså?.. Har varit sugen på att se den ett tag men känns som att den inte riktigt handlar om något, eller? Pyhyyhyhyhyhyhyhhh

2008-08-22 @ 09:11:35
URL: http://jennao.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja saknar dej, snart kommer du hem(L)

2008-08-22 @ 11:27:56
URL: http://ninisen1988.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0