Lite smått kär..


Har nu tittat på 3 avsnitt till ifrån "Band of Brothers". Det är verkligen så bra gjort och skådespelarna är grymma, och inte blir det sämre av att det bara är killar.

Men idag var det faktiskt en liten love story, två doktorer blev lite små kära. Han var ute på fältet och tog hand om dom som blev skadade där, men ibland åkte han in till "staden" och förde skadade till sjuk"huset". Jag blev dödskär i honom. Det slutade tyvärr inte lyckligt.
Jag försöker verkligen förstå hela tiden att det var verklighet, att dom verkligen sprang in i döden. Men jag har så svårt att förstå, att verkligen riktigt förstå vad dom gjorde.

Jag börjar "lära känna dom" lite nu, känner igen ansikten och börjar förstå vilka som ingår i E-company. Måste till bibblan imorgon och låna dom nästa två dvd:erna. Jag vet inte riktigt hur många det finns, men hoppas det är många till.


Igår natt skickade jag in uppsattserna till St Rose, så får vi se vad dom säger. Hoppas mitt diplom kommer redan nästa vecka! Jag var uppe så sent, så jag fick pratat med min mamma också :) Hon går upp tidigt hon, men bara för att åka till skagen å festa :P


Idag slutade jag tidigt, men jag har bara degat. Sovit och kollat serien. Det tycker jag man ska göra en slappe dag som denna! Imorgon åker jag nog in till city, och tar t-banan till SoHo. Får leta reda på något snyggt till söndag, för jag har ju faktiskt 16 dollar att handla för på forever21 och där e 16 dollar mycket :P

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, har ju inget mer att titta på. Skulle ju vilja hyra en film, och det kostar pengar.
Men nu vet jag! Jag ska beställa hem lite bilder ifrån Snapfish, och sen pilla lite med min scrap book. Det var längesedan, måste ju börja få ihop den så att den blir klar tills jag åker! Gud va bra, nu blev ja tok sugen på det!


Puss å kram!


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0