Måndag kväll..


Och kan jag bli lyckligare?

Mina absoluta favoriter Ant & Dec som man tyvärr bara kunde se på tv i England, har kommit till the states! Dom har en show som heter "Wanna bet?", är lite som en familjeshow. Tyvärr är den inte live, som deras show "Saturday night takeaway" i England. Men herregud, äntligen kan jag få se dom på tv istället för å sitta å leta på datorn! :)



Bäst




Jojo, mina små uppsatser går inte så värst bra här men det kommer väl. Jag har tid! Som jag alltid brukar säga.
Och riktigt duktig e ja på att spara, har äntligen kunnat hålla mig till budgeten den här veckan (Tack Amanda för att du åkt hem, haha). Imorgon fyller tösen år, och två presenter ska hon få av mig minsan! Fem blir hon, och snart är hon tandlös! Jag är verkligen sååå glad att få uppleva det med någon utav dom, tandlösa barn. För att vara hemskt så ser det ju fult ut, men vad är inte sötare på en liten femåring!? Hon ber mig känna på tänderna hela tiden å se om dom e lösa!
Jag minns när min bror tappade en tand, å klantig som han var tappade han den i handfatet! Men mamma sa att han kunde ju ställa ett glas vatten ändå, å se om tandfen kom. Och vet ni va? Det gjorde hon ;)
Men jag är verkligen imponerad över hur dom kunde smyga in där å lägga i en femma eller tia. *applåder*

Det drar mig också tillbaka till minnen, och vad jag älskade tandmössen (?) på tv. "Lägg en mjölktand under kudden, å nästa morgon får du seeee.."

Två barn minnen jag har, som är jätte starka och alltid ploppat upp då å då, det är från en gång när Isabelle trillade på en sten på dagis. Hon slog ut tänder och det var blod å  ambulanser. Och jag minns att jag gick med min fröken (Jag kan tänka mig att ja va ett sånt irriterande barn som älskade fröknar å bara ville vara me dom hela tiden), så hörde jag en  ambulans. Samma dag hade en kille på dagis tagit med sig en leksaks ambulans. När jag hörde ambulansen, så frågade jag "Är det leksaksambulansen, eller en riktigt ambulans?"

Mitt andra minne är också från dagis, då jag leker med gustav i en slags låda. Men det är vatten och massa båtar, tänk er vägar för bilar fasst vägar för båtar med vatten i. Jätte roligt, jag minns så väl när vi satt där halvnakna och lekte. Så minns ja hur min mamma kommer gående (Vi var nog några av dom sista kvar på dagis).
Jag ville inte hem, jag ville leka.



Jaja! Det var då det, när jag kommer hem ska jag söka till högskola och spara till egen MC. Tiden går fort!


Snart börjar programmet :D Tänkte ta en dush innan, sov gott allihopa! puss å kram





Tagen med storm, störtskön.

Kommentarer
Postat av: marie

Fy fan vad grym han var...vilken röst. Både jag och Nicklas blev alldeles tagna.

Kram

2008-08-15 @ 18:53:42

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0