Nämen, jag e ledig?!


Min värdfamilj skulle komma hem igårkväll. Jag blev ju lite små arg när dom inte kom hem innan det blev mörkt, dom vet hur rädd jag är. Men jag tänkte väl att dom kommer väl senare, så jag satt vid datorn ända till halv tre på natten. Och dom var inte hemma än. Jag hade absolut ingen anledning att stanna å vänta på dom, men jag skulle ju sova lite lugnare vet jag ju. Men jag bestämde mig för att släcka lampan, dock var det svårt att sova för jag hade skruvat upp mig själv så ja va spänd som en gris. Som tur va så somnade jag tillslut. Gud vet när.

Imorse när jag vaknade runt 7 så stog ingen bil på uppfarten. Så ja tänkte att dom hade väl bestämt sig för att stanna en natt till, men liiiite tröttsamt att dom inte ringer eller ens skickar ett fjuttigt sms. Sen började jag ju tänka att det kunde ha hänt dom något, å så ringer inte ens jag å bryr mig om det?

Många tankar i huvudet innan Lisa ringde för några minuter sedan. Frank mådde dåligt igårkväll så dom åkte aldrig. Och vad jag vet tar det många timmar att köra från Virginia, så det var nog verkligen inte försent att berätta för mig igårkväll.
Men men, nu har det skett.

Och, jag är ledig idag!

Ska jag vara ärlig så vet jag inte vad ja ska göra, jag får väl åka till stranden senare då. Måste man ju göra om det är fint väder. Sen behöver jag ju inte vara där så länge, då kan ja komma tillbaka å skriva klart min uppsatts. Jaja, det ordnar sig!

Puss å kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0