Tänk vad jag kan..

När jag vill göra någonting. Nu har jag fixat å pillat med min scrap book och har faktiskt gjort 3 sidor. Det är inte illa! Jag hade inga planer på vad jag skulle göra överhuvudtaget, men gud va bra det gick ändå. Kommer ta emot att ge bort den här boken, så himla fin. Lägger verkligen ner min själ i det :P

Men samtidigt är det så himla kul att kunna få lämna något sådant här, och att dom kan titta där i och minnas allt roligt! Scrap booken går i en ganska "mogen" stil, inte för barnslig. Så det blir verkligen ett fotoalbum där dom kan titta på bilder från när dom var små. Åh, va glad jag e :)

Jag fick också ett tack kort idag för att jag hjälpte till på deras kalas + ett starbucks kort med 10 dollar. Ni kanske minns att jag pratade med Lisa om dom muggarna från Starbucks? Hon sa att det var så jag kunde köpa dom :) Så söt. Det som värmer mest är att hon gått in på starbucks och köpt ett kort för att hon vet om att jag vill  ha dom muggarna. Inte för att man måste åka långt för ett Starbucks, men tanken. Blev jätte glad!

Planerna för imorgon, jadu hur ser dom ut. Är det fint väder så blir det stranden, sista helgen innan det stänger. Om det bli lite sämre väder åker jag nog in till stan, till SoHo och kikar efter kläder, och samtidigt köpa mina två muggar :)


Nä, nu e ja kissenödig! Sen ska jag sova :) pusspå er!


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0