SKYDIVING


Tjenare, idag har jag hoppat ut ur ett flygplan och glidit runt over las vegas oken. Det basta jag nagonsin har gjort nagonsin, helt otroligt. Jag har allt pa dvd sa det ska visas sen nar ja kommer hem. Hade lite problem med min dragkedja sa nar vi foll gick den upp och tuttarna trillar nastan ut. Men det ar kul att ha anda.

Batteriet dor snart pa datorn, sa ja maste ga. 

Men vi har iaf skit kul har, jag langtar dock hem jatte mycket verkligen. 
Det ska bli underbart att komma hem nasta vecka, det ar verklige overkligt. Men underbart.

Jag skot pistol igar med, med nan svart liten. Det va laskigare an att flyga fallskarm, idiot gubben som hjalpte mig va helt psyko...


Hmmm, ja.. jag langtar hem otroligt mycket, saknar min mamma sa jag far ont i magen verkligen. Det gor ont i hjartat, ett helt ar utan den viktigaste personen i mitt liv. Men jag klarade det.


Ska ga nu! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Häftigt att flyga fallskärm, det hade jag ALDRIG vågat.

Om du visste vad vi saknar dig, kan knappt skriva utan att tårarna rinner.

Men nu är du snart hemma, gott.

Puss och ta det lugnt med pengarna.

2008-12-02 @ 11:43:16
Postat av: Amanda

Vad du är modig!

2008-12-02 @ 15:27:15

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0