Ändrade planer

Fick precis reda på att Bäckman blivit köpt av något lag i Ohio, först blev jag ju lite besviken men det släppte ganska fort. Som både jag och Maddis sa, så är ju huvudsaken att dom trivs där dom är och att dom mår bra. Så jag önskar dom all lycka ! :)


Så jag sitter här och små planerar, tänker och funderar hur dom sista dagarna ska spenderas här. För jag ska boka flygbiljett nästa vecka, från LA till NY. Och nu måste jag ställa min andra resväska hos familjen medans jag är ute och reser. Då måste jag åka och hämta den igen, vilket kommer göra allting mycket jobbigare.
Jag vill gärna bo i stan dom sista dagarna, och jag har hittat ett jätte bra hostel för 3 nätter som går på lite över 90 dollar för alla nätterna. Det är ett rum med 10 bäddar och privat toa/dush. Då hade det funkat om jag kom hit på söndag kväll, när jag landat. Och sedan åker in igen måndag förmiddag och checkar in, sen stannar där i 3 nätter och tar mig till flyget själv på torsdagen. För mig låter detta som en strålande plan, och det är jätte lätt att ta sig till flygplatsen, det kostar bara 7 dollar en väg. Hostelet ligger vid Madison square garden, så det är väldigt centralt och nära bra tunnelbanor.


Jag tycker det låter som en bra plan, nu ska jag bara berätta den för Lisa också :) Hon kommer ju vilja att jag bor här dom sista dagarna, men dom sista dagarna vill jag vara där inne.




Jaja, nu är det inte kaos i mitt huvud längre. Det känns bra :) Får prata med Lisa nästa vecka då vi bokar flygbiljetten.


Om några timmar ska jag åka in till stan, ska träffa Fernanda. Vi ska göra pedikyr, köpa en resväska till henne, och mer vet vi inte. Vi får se!

Imorgon är det Mamma Mia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Puss å kram


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0