Det värsta jag varit med om!

Jag och Amanda skulle använda oss av våra presentkort vi fått, då vi skulle få håret fixat med tvätt och massage, manikyr, fönat å fixat det. Men vilket tattar ställe, hon klippte nog mitt hår på 15 minuter. Hon klippte bara av 10 cm på längden, tunnade det med en sån där tand sax jätte mycket. Det såg precis likadant ut som innan fasst kortare.

Jag fick lite slingat iaf, vilket var skönt. Men mitt mörka hår är fortfarande kvar i topparna :S

Manikyren var det värsta både jag och Amanda varit med om, vi hade kunnat göra det bättre själva. Tjejen som gjorde det var lite mesig och naglarna kändes inte rena efter hon gjort iordning dom. Nagelacket var utanför och kladdigt, katastrof!

Vi var också tvugna att skynda oss till tåget, för dom tog alldeles för lång tid på sig. 3,5 timma tog det, och då klippte hon mitt hår på FEMTON minuter. Vad gjorde dom igentligen? Så jag gick därifrån med fuktigt hår, eftersom vi inte hann mer.

Jaja, så kan det också gå :-P Men jag och Amanda skrattade ganska gott åt allting på vägen hem i tåget!

Lördag kväll, vad ska jag hitta på? Först och främst skall jag ta bort mitt fruktansvärda nagelack. Jag ska dusha, vika kläder.

Jag sitter just nu och äter vindruvor, läser bloggar och ser bilder på alla tjockisar i kungsbacka som är gravida. Snacka om flodvåg asså. Sicka nötter, dom vet inte vad dom ger sig in på... Men all lycka, speciellt till den tjockaste tjockisen Nina :)


Ha det bra! Jag kanske skriver här själv någon dag när jag ska ha barn :) Men då får ni vänta.... länge....

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0