Finally Weekend


John Mayer is blessed with a burden.


Han var helt tok-sjukt bra! Vi skrek som 14:åringar när han kom ut på scenen. Helt otroligt! Och alla ni hjärtekrossade människor som lyssnar på John med saliv rinnandes från mungipan, han är snygg! Georgus skulle nog vara rätt ord.


         

     



Regnet kom på oss, men vi tog skydd. Som tur är så blir det aldrig kallt här, förutom mitt på natten då man glömt stänga av AC:n.

Mycket tankar i luften, John är nog en människa som sätter dom igång ganska bra. Hans låtar är som skrivna till mig, tycker jag. Det är därför också ganska trevligt att lyssna på honom om man är själv, då är man inte så ensam längre.


Amanda är faktiskt min lilla ängel här borta, hon lyssnar och förstår. Det är skönt att ha någon här borta, som man faktiskt kan ringa och prata med. Tack :)


Imorgon ska jag klippa mig, skööönt. Söndag blir det kanske gospel, får se vart vindarna för oss!
Puss och kram


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0