Kanon!

Helt sjukt bra film!

Skrattade högt så jag fick hejda mig själv! Jag älskar den snubben, Vince Vaughn. Han kan vara riktigt jobbig och knepig ibland, men en sån grym skådespelare! Allt han sa skrattade jag åt!





Och på tal om bröllop! Jag pratade med min kära kusin idag, skällde ut honom lite och sa att han från och med nu är den elakaste kusinen. Han insisterade med att han alltid kommer vara min favorit kusin, ha! Han hade också mage att säga att det finns en efterfest för bröllopet. I september, jojo... Nu känns ju allt mycket bättre!
När ni dansar och har kul på lördag så kommer jag ligga och gråta i min säng. Ni tror säkert jag skämtar, men jag är jätte ledsen. Jag vill inte missa Daniels bröllop, han gifter ju sig bara en gång (Hoppas jag). Usch! Nä, arg och ledsen e jag.


Och mamma baddar såren med salt när hon berättar om klänningar och skor hon och Maddis köpt till bröllopet.


Hade jag kunnat protestera så skulle jag gjort det, med plakat å hela köret. Men det hjälper inte mycket till. Hade jag kunnat så hade jag bett någon ställa sig upp och protestera när prästen säger det där "Tala nu eller föralltid tig", nått sånt där. Men, det kan jag inte.


Nu ska jag borsta gaddarna, och sen slänga mig i sängen... Och tycka synd om mig själv...

Kommentarer
Postat av: Marlene

hoppas det inte känndes alltför konstigt att jag ringde när du hade hand om barnen, har bara inte funnits nån tid att ringa och gratta Brian sen hans födelsedag. hoppas du får en bra helg! kram marlene

2008-08-01 @ 23:47:41

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0