Sköna dagar

Min familj har lämnat mig, och det är inget jag gråter över. Dom åkte igår morse, och kommer antagligen hem ikväll eller imorgon bitti.

Jag låg och solade hela dagen igår, det var underbart. Men min hy är konstig, jag har några mörka fläckar på min överarm. Knepigt!

Idag är det inte soligt, så jag får ta mig i kragen och städa ur mitt rum. Det skulle vara underbart å få det skinande igen, man mår bättre då. Imorgon hoppas jag att det blir sol, så jag kan bränna lite innan jag åker in till stan med Fernanda. Vi ska göra Manikyr och Pedikyr. Jag ska dock bara göra Pedikyr, eftersom ja sköter naglarna själv.

Söndag förmiddag blir det jobb, ska hjälpa Lisa lite och slutar vid 5, då blir det snabba puckar för halv 7 ska jag vara i stan! Mamma Miiiiaaaaaa! Ja, den ska jag se :) Ska bli riktigt kul verkligen, längtar så.



Jag vet inte varför, men dom senaste dagarna har jag funderat över en tatuering. Och jag vill verkligen verkligen verkligen ha den perfekta, för den ska ju sitta hela livet. Jag vet ungefär hur den ska se ut, och jag tänkte utnyttja Amanda lite, så hon får kladda lite med det och hjälpa mig sätta ihop två delar. Får se om jag  har råd här, eller om jag gör det hemma. Men det hade varit roligare att göra den här.



Nu ska jag börja städa! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahahaha jag vet!!! Snor ihop arbeten dagen innan de ska in, pluggar till proven kvällen innan (om inte samma morgon...), skjuter upp viktiga telefonsamtal och allt annat som i princip kan skjutas upp! Dessutom är jag sjukt resgalen och hinner inte hem från en resa innan jag börjar planera nästa, helst flera om jag kan. :)

2008-07-04 @ 22:56:59
URL: http://chelli.blogg.se/usa

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0