Glad påsk / Happy St. Patricks day!

I lördags stack Amanda till Florida, medans jag var liggandes i en säng och inte mådde riktigt bra. Det va ganska skönt med en slappe söndag, men jag börjar sakna city nu. I söndags blev det frissan, som sagt så blev det väldigt mycket dyrare än förväntat. Sånt man får ta ibland.

Lyssnar på Coldplay, det bästa läkemedlet någonsin. Mot allt.

Igår var det St Patricks day, inget speciellt faktiskt. Dom har en parad mitt på dagen, och på kvällen är alla stöp fulla och festen är slut. Jag ville ju sett paraden, men Lisa sa att det inte var något speciellt igentligen, mest bara fulla människor.

Igår fick jag en röd näsa, en por har svullnat till största grad på min näsa så min näsa är röd och svullen och gör skit ont, ger mig huvudvärk. Käken är jätte öm också och det gör inte saken bättre. Knaprar tabletter, lyssnar på Coldplay och väntar på att de ska gå över.

På lördag är det ingen skola, väldigt skönt faktiskt. Jag hoppas på toppen väder så jag kan gå ut å gå och sola lite. Så ska vi göra påskägg till helgen tror jag, skoj. Det va ju ett tag sedan man gjorde det.

Snart börjar Biggest Loser, sen blir det bingen.

Anna skipper, blir du min räddning...?


Coldplay - "Nobody said it was easy.. "

Ha det bra, jag hade tänkt ge er en riktigt rolig uppdatering, men tyvärr. Inte den lusten just nu, blir kanske lite bilder i veckan.


Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0