Halvägs igen..

Fredag kväll - Rock konsert
Lördag - Skola, köpa "Vänner säsong 1", kolla på "vänner säsong 1". Köpa hörlurar.
Söndag - Baka med Amanda. Semlor och kanelbullar.

Jag har ont i huvudet. Väldigt ont.




image77


Saknar dig Anneli





       
Snyggast i stan..



 
       


Step up 2.. plus times square..






image84


Den här bilden har jag hängandes på min vägg, den lille luriga hade stoppat ner ett brev i min resväska.
 Bästa vänner <3






Jag missade Biggest loser igår. Attans, jag sov. Idag kommer super nanny, det får vi inte missa. Jag slutade tidigare idag, klockan 5. Skönt. Men nu måste jag gå ner och hämta en huvudvärkstablett.

Hoppas att den hjälper.

Jag fick en eltandborste ifrån gymmet igår, lite roligt. Slipper jag köpa en själv.

Ont ont ont ont ont ont ont ont.. Mina ensamna lilla visdomstand börjar krångla nu med. Det går ju inte huvudvärken mildare precis.


Amanda ska hämta upp mig om en stund, så ska vi till gymmet. Igen, har redan varit där idag. Men jag kan faktiskt bara gå, gå av mig huvudvärken och så. Jag åt McDonalds till middag me, inget bra de. Då får man gå.

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0