Horton Hears a Who

Jag ska förhoppningsvis få gå på bio med barnen och då vill jag gå på den här. Den är verkligen så himla bra, och den har ett riktigt bra budskap. Jag läste boken för barnen igår, flickan somna men pojken va helt insatt! Båda två vill se den och jag med :) så vi får väl se.






Robert Gustavsson gör den svenska "Horton" och jag tycker han gör det jätte bra verkligen. Aftonbladet vill ju jämföra honom med Jim Carrey men det tycker jag inte riktigt går, båda är kanon.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article2041977.ab

Ni kan ju annars avgöra själva.




Banken hade rätt, orkar inte förklara men så är det. Ska byta bank nu, och bara ha ett sparkonto. Om det är något jag ska betala över nätet så hjälper Lisa mig med hennes kort.

Jag är för tillfället sjuk, har åkt på någon grej. Mår illa och har ont i magen, svag i allmänt. Men jag vilar och dricker vatten!

Ha det bra allihopa, orkar inte skriva så mkt idag.

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0