I mina tankar..

Där svävar det här..
image104   


Ipod touch

Ungefär 1000 kronor billigare än i Sverige, plus att min gamla mp3 håller på att svika mig, så varför inte. Det är inte jätte aktuellt, till sommaren blir det en. Men den e fin å titta på ibland :)




En del ärenden framför mig, eller ärenden och ärenden, saker som måste göras.
- Fixa med banken
- Fixa med Trek America
- Köpa byxor (!!!!!)
- Ladda på pengar på mitt kontant kort
- Ringa hotellet Sara och jag ska bo på




Annars är det ju fredag, låt oss klappa händerna för det *klappar*. Efter jobbet idag, då blir det städ-dush-yoga. Jag måste öva på yogan för jag e alldeles för dålig på den. Sen blir det bingen tidigt idag, så jag orkar med lördag.

tjohopp!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0