Ljus eller mörk?


   
image100     image101

Åhh, tänk om man kunde ha båda två. Jag bara älskar mitt mörka hår ibland, inte just nu för det ser bara ovårdat ut. Men mitt ljusa hår är ju min "naturliga" hårfärg. Det kommer jag slippa kämpa med så himla mycket, inga rötter att färga jämt. Bara göra lite ljusa slingor någon gång ibland.

Om jag tittar på dom här två bilderna så gillar jag det mörka mer (ursäkta kvaliten på den ljusa). Men jag klarar inte av att färga rötterna var 4:e vecka hos frisören för att hålla det så. Nu får jag bestämma mig.. Men jag ska bli ljus på söndag i vilket fall. Sen ska jag jobba mig ljusare, ljusare än den "ljusa" bilden ska jag bli.




Jag har varit på Coldstone med Amanda, Fernanda och någon annan tjej jag inte vet namnet på. Vi pratade om hemresor, om barn och barn. Lite trevligt för omväxlighetens skull prata engelska, Amanda håller inte med mig tror jag ej :P Hon gillar nog att prata svenska me mig nu efter att ha pratat engelska hela tiden i ett halvår.

Innan det så va vi faktiskt på Brandstationen, som liknade mer ett hus. Innan jag gick frågade Lisa mig om jag va sminkad, så svarade jag nej varför skulle jag vara det. Då svarade hon "But firemen are hot". Men sen erkände hon att city männen e de iaf, hon vet inte med dom här i små "byarna". Som sagt va så blev det ingen hottie, det blev Sylvias värdpappa som pratade med oss. Vi lärde oss en del faktikst, jag blev helt paranoid när dom pratade om att allt är mycket farligare för barn under 5 år. Mina barn! Fick många bra tips, känner sig lite säkrare på sin sak nu faktiskt.

Imorgon är det fredag, denna helgen känns inget spännande alls.

Men jag har goda nyheter till mig själv!
Samma vecka som Sara kommer hit så kommer Jannicke och Johanna hit för att hälsa på Jennifer. Då ska jag försöka få ihop någon middag, eller ute kväll med dom och dra med Sara på det med. Kommer bli så himla roligt! Då ska jag flyga helikopter med minsann!

Ohh.. Jaja, det blir väl bingen nu.. Ska bara lyssna på en låt och kolla lite på Aftonbladet.

Sov gott! puss å kram

Kommentarer
Postat av: syster

Det var svårt men tror det mörka men du är även fin i ljust och mest på sommaren..

Puss

2008-03-14 @ 16:47:23
Postat av: Jennie

Mörka på bilden men i verkligheten vet du att jag & mammie hejar på ljust :) Pyht

2008-03-14 @ 18:14:33
URL: http://www.jennao.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag tycker de ska bli superspannande att se dig ljus nar jag kommer tillbaka!

mmm.. trivs bra att prata svenska med dig, men har inget emot a tanker inte pa att jag pratar engelska med dom. Det jobbiga ar nar jag borjar vaxla a blanda a halla pa... haha..

2008-03-15 @ 01:54:22
Postat av: Nina

defenitivt de ljusa ;) såååå fint...

2008-03-15 @ 18:06:16
URL: http://ninisen1988.blogg.se

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0