Oh happy day!


Ja ni, som läser mina intressanta äventyr......... Idag är det påskafton här, tro det eller ej. Jag vet inte om vi i Sverige är helt ute, eller om dom i usa än en gång inte har koll. Eftersom ni är så många smarta som läser min blogg kanske det finns någon som kan svara på den frågan!

Jag va ute med familjen för en stund sedan, i trädgårn. Jag och Lisa gömde små ägg överallt, så kom dom ut och skulle hitta dom. Det va riktigt mysigt, eftersom jag inte fick vara med dom och måla ägg så fick det bli annat istället. Dom målade ägg klockan halv tolv igår natt, när jag kollade på film. Lisa berättade att hon inte ville störa mig, när jag frågade henne om dom målat alla. Hon kände sig lite taskig och de va då hon frågade om jag ville vara med och gömma ägg. "Jag ska inte stänga ute dig mer, jag lovar." sa hon och log :)

Då kom hela släkten när vi satt där ute, en uncle, två aunt, en grandma och en grandpa. Det va trevligt, inte för att skryta men man känner att det går lättare med engelskan. Det flyter på lite mer nu och man stammar inte lika ofta :)

Idag kommer Amanda hem, hon har minsan varit och gottat sig i Florida :)

Måste säga att mamma och pappa e i Thailand nu och dom har de så gott! Jag unnar dom det här verkligen, ingen förtjänar det mer än dom! Jag är så glad för deras skull så jag får tårar i ögonen, och jag hoppas dom njuter så gott dom kan!

Nu ska jag åka iväg en sväng, vet inte vart men det löser sig alltid.

Glad påsk på er allihop!
  


     

Ni ser Lisas blick, haha. Hon tycker inte om att vara med på bild :)



  

Jag fick mig en liten påsk korg

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, du skulle bara veta ;)

2008-03-23 @ 19:03:23
URL: http://jennao.blogg.se
Postat av: Anonym

men jag kan ju inte uppdatera när jag inte vet något själv ;) skriver ju om det så fort dom hör av sig o jag vet nåt mer ;)

2008-03-24 @ 23:08:23

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0