Rippar..

Jag vet inte ens om det heter så, eller om det ens är lagligt. Jag vet inte mycket ja, vad det än är så bryr jag mig inte så mycket.

Idag har jag försökt göra iordning så mycket som möjligt så att jag inte behöver göra det imorgon. Det kommer ändå kännas ganska surt att tvätta deras sängkläder och städa deras rum och efter detta känna sig fräsh. Jag känner mig ofräsh bara av att gå upp för trappan. Men jag får väl ta det lugnt så får jag piffa upp mig det sista jag gör, Lisa kommer väl säkert komma tidigare. Jag sa att hon absolut inte behövde det och att det går jätte bra den vanliga tiden, men vi vet ju hur hon e. Ser verkligen fram emot denna helgen, kul att det händer någonting. Trots jag bara får skylla mig själv om det inte händer något!

Det va dåligt väder ute idag, så vi lekte bio. Dom gjorde biljetter, och jag va affär där dom kunde köpa snack och dricka. Där fick dom också visa biljetten och få den avriven. Sen kollade dom på Peter Pan, dom tyckte det va en roligt grej. Bra det.

När Lisa kom hem tog jag bilen till TJ Maxx och köpte mig en jätte ful pyjamas, och ett par slappis byxor. 30 dollar, det duger. Vände bilen mot biblioteket och lånade nya CD skivor, hittade massa John Lennon, jag börjar med en i taget. Hittade Rolling Stones med, vet inte om jag tycker om dom men jag tror pappa gillar dom, och har dom spelats hemma så tycker jag om dom.

Idag fick jag slut på mitt bankelände, fick alla pengar, han bröt kortet och på måndag ska jag åka dit och "avsluta det". Jag handlade igår på kortet, och det dras inte förens på lördag. Så jag kan inte stänga kontot ännu.

Men nu är det inte i mina händer längre! Skönt..


Sparandet går käpprätt något annat håll, men jag försöker vara lugn och jag vet att det är mycket som händer nu, efter uppståndelserna så kommer det gå bättre. Så, bra...

Nu ska jag göra ingenting, och slappa.. Ha det bra allihopa! PoK som vi säger..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Har du några bra au pair tips? Jag ska själv åka snart så fort jag har hittat en familj..

2008-03-28 @ 18:22:27
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se
Postat av: Jennie

Nu får du allt bli bättre på uppdateringen döh, så att jag har något att sysselsätta mig med på jobbet :) pyyyyHt

2008-03-29 @ 20:22:56
URL: http://jennao.blogg.se

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0