Samma brister..

Jag har precis träffat Amandas underbara familj! Hon hämtade upp mig utanför mitt hus och jag hoppade direkt in mellan syrran och morsan! Fick mycket positiv energi ifrån dom, känns skönt! Jag är bara liksom jätte glad att jag har träffat dom liksom! Hehe, har ju sett fram emot detta!

Dom tog tåget till city från Rockville och jag och Amanda drog oss mot donken i Oceanside. Vi satt i bilen och pratade, plötsligt kommer Lisa ut och slänger sopor. Hon stannar till och tittar på oss, eftersom vi står långt bort så är det svårt att se antar jag. I panik så släcker vi lampan i bilen och bara sitter HAHA! Det är ju pinsamt att sitta i bilen, men jag gillar den bilen.

När vi sitter där och är döds seriösa ena stunden och skrattar ihjäl oss ena så säger Amanda

- Vi är så lika på ett sätt
- Jaha? Ja de e vi nog.
- Ja! Vi har samma brister!


Störtskön..

Känns skönt att inte vara den enda i hela världen som är hopplös ;)

Jag blev inbjuden till Manhattan till helgen, trängas i en lägenhet från fredag till lördag och vem tackar nej till det? Inte jag! Så jag och Amanda och Matilda ska trängas i en säng, mysigt. Dom bor på 72:a gatan, så det är ganska långt upp, men väldigt mysigt sa Amanda. Jag blev bara helt hysteriskt glad när hennes pappa frågade mig så :D

Fick en klurig fråga av hennes mamma, Lena: Vad tycker du är den bästa turist "attraktionen" på Manhattan då?

Jadu....... Bra fråga...

Om tre veckor kommer jag nog säga - FLYGA HELIKOPTER !!!!!!!

Jag har lagt in Grease på min mp3, och gud vad glad man blir av det.

Mitt minne på min Mp3 håller på att ta slut föresten, Ipod toch, du är efterlängtad.......

Puss hej på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: syster

Vadå skall du flyga helikopter???

Puss

2008-03-27 @ 08:13:36
Postat av: Marlene

hejhej Martina! Låter som allt är bra "over there", bra bra=)! Nya aupairen i pagans familj frågade om din mejl så hon fick den, hoppas det är ok! i alla fall så hör hon säkert av sig. ha så kul i helgen och hälsa new york och ge barnen bamsekramar från mig=)! kram

2008-03-27 @ 10:53:56

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0