Slingor?

Det blev frissan idag, alldeles för dyrt om man tittar på resultatet. Resultatet blev kanon, inte mycket skillnad men det gjorde allting mkt  bättre. Ljusare, utväxten syns inte lika mycket längre. Men på tok för dyrt.

Hittade iallafall en del fina kläder, köpte inget men det va kul att kolla. Ska köpa byxor imon, men först ska jag fixa med banken imorgon så jag får ut alla sparpengar där och så ska jag köpa mig ett par byxor. Sen ska jag försöka fixa mig en ny bank, om dom tycker de e ok utan social security nr.

Jag ska jobba ikväll, vi ska kolla på film och sen åka till donken å köpa nått å käka. Jobbig kväll va..? Deras vän har dött, så dom ska till "wakening" tror jag dom kallar det. Vet inte om de stavas så men det är iaf de dom ska på.

Jag har inget mer intressant att skriva faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejsan, hoppas att du har haft en trevlig helg. Vad roligt att lasa nar man ar har, dina kurser later jattespannade. Jag brukar alltid komma in pa alla klubbar och barer med mitt leg, men dar ar jag 21 sa det ar ju inte sa konstigt. Vilken klubb ar det i city som du brukar ga till. Jag och mina vanner festar ibland i city men oftast blir det pa nagon bar har dar jag bor, det ar skonare sa behover man inte ta taget mitt i natten, plus att det blir billigare, festa i NYC ar ju sa dyrt. Vad for familj bor du i? Vad brukar du och dina vanner hitta pa? Kram

2008-03-17 @ 02:25:33
URL: http://miikaelaainnewyork.blogg.se

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0