Super Nanny!

Nej, jag pratar inte om mig själv! Ikväll kommer Super Nanny, som jag, Lisa och barnen följer. Barnen tycker det är jätte kul, förstår inte riktigt varför. Men man har ju hört att barn tycker om program där det är barn med i. Jag kom precis in efter varit ute och lekt i en timma, ganska blåsigt men ändå helt ok väder. Fick iaf lite frisk luft, så det känns skönt. Var ute till Lisa kom hem, söt som hon e berättade hon att hon köpt tre "tavlor/böcker" som man sätter quarters i. En till mig, pojken å tösen. Men olyckligts vis så tog hon fel, dom hon köpte va för en dollars mynt. Väldigt snäll tanke, jag har faktiskt sökt efter sånna på internet men inte hittat något.
 

 Tittar på mina bästa vänner, Rachel, Ross, Pheobe, Monica, Joey, Chandler. Dom e för sköna. Jag skrattar högt hela tiden nästan, blir glad av dom. Dom e bra å ha när man e nere eller uttråkad. Toppen vänner ;) Nej nej nej!!!!! Nu har jag sett allting, nu är det slut. Nej nej nej.. Jaha, jag får vänta tills lördag, då blir det säsong två.

Jag blir trött på mig själv, jag fick minus 1,3 dollar på mitt konto och nu får ja böta 32 dollar. Uscha pysha, men Trek America drog mer än vad jag trodde så det va faktiskt inte helt å hållet mitt fel. Men det svider lite granna! Dom pengarna skulle gått till Antiviruset, men nu får Lisa vänta tills på fredag.


Idag åkte jag till Starbucks på min rast och fick ganska fel dricka, helt fel. Jag beställde en White Chocolat Moccha, men fick en Caramel Macchitho (stavning?). Va iiiiiinte lika gott, men det fick glida ner ändå. Vet inte om jag fick fel, eller tog någon annans. Och jag lär nog förbli ovetande.


Tittade på lite Disney låtar och jag hittade den här




Ta en kyss


Jag vill verkligen vara barn igen, jag saknar det så himla mycket. Jag vill vara 5 år igen. Men det kan jag aldrig vara mer, någonsin. Jag blir deprimerad.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej, Jag jobbar hela dagarna sa jag hinner inte gora sa mycket mer. Men pa kvallarna bukar jag trana eller bara ta det lungt. Helgerna brukar dock vara fullspackade med city, mall, fest m.m. Vad har du for dig om kvallar och helger? Har du manga au pair vanner i narheten? Kram

2008-03-14 @ 03:34:30
URL: http://miikaelaainnewyork.blogg.se
Postat av: MLI

åh,jag saknar också barndomen :/

2008-03-14 @ 12:12:18
URL: http://aoowbiteme.blogg.se

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0