Scrapbook

Min första scrapbook sida är klar, min första sida jag ska ha i min lilla bok. Den ser väldigt amatör aktig ut, men jag älskar den. Den kommer vandra runt i släktingars knä på julafton iår kan jag tänka mig. Det är jätte roligt iaf och jag kunde inte sluta när jag började. Klistra, måla, limma, klippa, skriva och pilla, helt otroligt kul. Jag väntar nu energiskt på mina bilder som ska komma hem, så jag kan börja med familjens album.

Alines värdmamma tipsade oss om en affär där ett album kostar runt 5-6 dollar. Dom har också hundratusentals saker som har med scrapbooking att göra, vilket gör det väldigt lockande att åka dit. Men det får bli nästa helg, jag har redan spenderat mer än vad min budget tillåter.

Idag har jag varit på playdate med Aline i parken, gick bra faktiskt. Även om det var väldigt kort tid och lite stressande så funkade det, men det kommer bli så mycket skönare till sommaren då jag är ledig på morgonen och jag har min tid då och sedan ha resten av dagen till att spendera vart jag vill med barnen.

Martina vad sägs som att börja ditt lite bättre liv och stänga av datorn och läsa en bok istället?

Ja, det låter bra. God natt!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaha, jag undrade varfor du inte va inne pa skype nar jag kom hem, hihi, duktig du e =) sov gott

2008-05-15 @ 04:43:35
URL: http://mandamanda.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0