Underbara måndag!

Jag sitter och lyssnar på 5ive, jag var ett stort fan när jag var yngre. Vad kär jag va :)




Dom får mig på toppen humör iaf!
 
Gud va chockad jag blir, jag hittar massa låtar som va riktigt stora hittar med dom. Dumt att det bara rann ut i sanden.


Idag har dagen varit ganska vanlig, dåligt väder. Regn och blåst, men jag kollade Alvin and the chipmunks. Det värmde lite i kylan, underbart söta varelser. Min bror påminde mig om att han och jag kollade på det när vi va små, hemma hos mormor. Jag har inte ett minne av det, men det var väl mycket jag gjorde som jag inte minns.

Jag och Amanda har kommit på jätte hemska nyheter (För mig, jätte bra för Amanda), att nu till helgen är det våran Boat Cruise med au pairerna. Det är också sista dagen på skolan för mig, nästa vecka är det memorial day. Jag vet faktiskt inte alls vad det är för helgdag. Då är vi lediga från skolan, och några dagar senare kommer min syster och herregud! Helgen efter kommer Amandas morbror förhoppnignsvis. Helgen efter ska vi förhoppningsvis till Silver bay över helgen för att få ihop våra credits. En eller två veckor senare ska Theresa ha pool-party, hon fyller år! Ca två veckor senare är det 4th of July. Några dagar senare sitter vi och kollar på John Mayer (JAAAA Biljetterna är bokade). 4 veckor senare, då sitter Amanda på planet hem.

Skönt att vi får 4 veckor till att ha lite sommar här innan hon åker hem. Och när hon åkt hem, då är det bara 3 månader kvar för mig. Kan ni tro detta?

På söndag blir det förhoppningsvis bra väder, då ska jag och Amanda packa väskorna och ha picknick i Central Park. Mer än så ska vi inte göra, vi ska spara pengar. Så då åker vi in gratis på våra tåg kort, tar med oss mat hemifrån och bara sitter där och njuter. Håll nu tummarna på att det blir sol!!

Nu är klockan kvart i 8, jag känner för att sova. På tal om sova, så är jag chockad hur jag har vant mig vid den här sängen. Jag har inte ens vant mig, jag har alltid sovit bra här. Det är ju tur, jag fick väldigt ont i ryggen en annan gång minns jag när jag bytte säng eller var det va. Men här sover ja kanon! Sicken tur.

Men, jag saknar fortfarande min säng..

Jag ska nog ladda upp bilder och börja med min scrap book faktiskt, 150 bilder för 15 dollar. Det är väldigt billigt, jag har ju pengar så jag tänkte be Lisa om hjälp sedan. Bra ide Martina!

Om två veckor är jag ledig, guuuud va skönt !!!! Jag ska bo i en lägenhet, underbart skönt. Jag längtar oerhört mycket. Hoppas på att mina föräldrar kommer i höst innan jag åker hem, hade varit så himla kul. Och jag hoppas min bror vill följa med, det hade jag verkligen velat.

Nu ska jag fixa med bilderna! Ta hand om er, puss och kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0