Ångest!


Nu har jag packat "klart" min första resväska, det är liksom ett litet prov test bara. Jag har knött ner allting jag inte ska ha med på resan. Men jag får sån ångest!!!! Det ligger säkert 10 böcker där i, som jag inte läst. Och man kan ju inte slänga böcker, de e ju som å slänga pengar. Och min Hälge! Varför tog ja med mig honom? Och jag vill ju absolut inte lämna honom!

Resväskan som jag inte ska ha med mig på resan är alltså sprängfärdig. Något som känns skönt är att jag har rensat allting, garderoben är tom och all små skit är borta. Men jag får inte ner min Hälge och det känns ju faktiskt som att mer skit än Hälge kommer ramla ner. Men ska jag slänga böckerna? Det gör jag inte. Och mina muggar! Dom tar också plats.

Jag undrar verkligen hur det gick för dom som spenderade sina pengar på kläder istället för resa, det måste ju vara omöjligt.
Men jag får också tänka att jag har en hel resväska till, och eftersom den inte kommer vara överfull plus att sovsäcken ska slängas sen så får vi hoppas att Hälge får plats där i.

Det löser sig såklart, jag får ta en sopsäck och lägga allt som inte får plats i resväskan där i. Sålänge..



Men som ni ser på bilden i mitt tidigare inlägg så kommer jag leva såhär nu, känns lagom roligt. Två väskor att klampa över varje morgon!

Sov gott puss och kram!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0