Här blir inga barn gjorda


Dagarna går, jag njuter faktiskt av tiden jag har här. Myser med ungarna så mycket jag kan, även på morgonen fast mitt humör är som värst då. Jag hänger mest runt här med familjen, vilket jag tycker om att göra. Jag blev bjuden på grannens födelsedags kalas, för barnen då alltså. Det ska bli kul och det är så skoj att vi kommit närmre varandra det senaste, våran familj å grannarna. Jag var hemma hos Kim häromdagen, då barnen hade playdate. Dom leker så bra ihop så jag kan bara sitta och slappna av, Kayla är en riktig pärla. Lite kär i min lillkille e hon nog ;) Hon ropar på honom hela tiden!
Det kommer verkligen bli jobbigt att åka hem, Kim tyckte det var tråkigt att vi inte märkt tidigare att vi kunnat ha playdates. Hon sa att nästa sommar kommer ju bli perfekt då för dom har pool på baksidan.
Då får jag sånt ego rus i hela mig, att det kommer inte vara jag. Det kommer vara en ny tjej, som kommer få ha massa roliga playdates och leka i poolen med barnen.
Nu förstår jag ju hur Marlene kände, även om hon sa till mig att det kändes bra att jag skulle komma och ta hand om barnen. Men så länge den nya tjejen gör ett bra jobb så är det väl okej, hon kommer ju bli en i familjen förr eller senare.

Imorgon är det fredag, den här veckan har gått läskigt snabbt. Jag har liksom varken velat att den ska gå fort eller långsamt, den har bara gått förbi. Imorgon är det fredag, sen är det min sista helg här. Vilket är väldigt läskigt, på lördag är det kalas då. Söndag tänkte jag ta mig in till stan och beundra. Nu när det bli mörkt fort är det så mysigt, för NYC är bäst när det är mörkt. Även om det inte är så roligt att gå runt själv då. Men det kanske blir en tripp upp i The Rock..? Får se..
Om en vecka sitter jag nog med magknip och myror i brallan. Allt känns bra, jag slängde lite mer saker från min resväska så detta ska nog gå bra. Hoppas jag.. Det ordnar nog upp sig med tiden, till nästa vecka har jag väl planerat vad ja ska ha på mig så då kan man liksom börja packa allting! Ner med skiten. Allt ska bort..

Jag är riktigt sugen på att ge dom scrap booken nu, med en gång. Jag tänkte faktiskt göra det, men... Nä nu gör jag det..
Nä, det gick inte.. Dom var upptagna, jag vill liksom göra det då alla sitter ner och tittar på tv eller liknande. Så fort jag får chansen ska jag göra det, men alla måste vara med såklart!

Jag klippte mig igår, några centimeter. Det gick alldeles utmärkt men mitt hår är inte riktigt okej än, men va fan ska man  göra. Raka av det?

Men men, nu e de lite små pill som hålls på med. Jag har nu lagt upp båda mina byxor, först la ja upp dom andra för mkt! Hahahahaha! Det va såååå fult när dom var för korta. Men sen fixade jag det, så förhoppningsvis håller det hela resan!
Sen är det sånt där annat pill, som att full ladda kamera, iPod. Ska köpa spray till mina Uggs så dom inte blir förstörda av regn. Idag köpte jag tand-kräm, alltså en kräm jag lägger på mitt tandkött vid min visdomstand för att det inte ska göra ont. Självklart har min kind svullnat upp och det är garanterat en infektion, det gör ont hela tiden och tandköttet runt tanden är vitt så mycket som det "spänns". Oerhört trevlig känsla. Men jag har tuggat tabletter i några dagar nu, det hjälper väl antar jag. Nu kletar jag på min gel och det hjälper väl i någon halvtimma, 45 min. Bättre än inget, men jag skulle vilja köra upp den i min tandläkare som sa att "det är alltid bra att ha en extra tand". För lite extra tandverk? Hon tyckte absolut inte att ja skulle dra ut den. Nästa gång ska jag följa mina instinkter.
Ni förstår att exakt samma sak hände med min andra visdomstand, körtlar svullnade upp och jag hade en oerhörd tandverk så jag inte kunde gå till jobbet. Jag fick till slut åka till Halmstad (Tack älskade syster) och operera ut den. Samma sak händer nu med min andra.

Men som man säger här, suck it up.

Det blir nog sängen snart, är trött som få. Gick och la mig klockan 8 igår kväll, var helt slut. Men ändå var jag tröttare än vanligt imorse. Måste också säga att mina drömmar tar aldrig slut. Jag drömmer helt otroligt sjukt tydliga och långa drömmar. Dom är inte luddiga alls utan allting händer verkligen hur tydligt som helst  i en lång dröm. Men jag tycker inte om det. Jobbiga och konstiga drömmar.



Men, som sagt, här blir inga barn gjorda. Dags att polera gaddarna sen blir det bingen! Puss å kram

Juste! Jag kommer inte ha med mig min dator på resan och jag vet inte om någon annan har det heller. Det kanske blir något inlägg om det finns dator, men räkna inte med att jag sätter mig på något internet cafe och uppdaterar. Jag kommer ha viktigare saker för mig!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är inte riktigt säker på vilken kommentar du menar, har skrivit några stycken förstår du. ;)Men ja, man blir irriterad och frustrerad över att hon har såpass mycket "makt" när det mesta som hon skriver är totalt befängt.

2008-11-07 @ 19:27:43
URL: http://idalind.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0