HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!



Tjena allihopa, vi sitter nu pa hostel rummet och dricker lite bars och lyssnar pa musik. 

Vi har nog gatt i 8 timmar idag!! Forst gick vi forbi vita huset och kollade laget. Vi gick forbi the mounument, pennan som vi kallar den. Efter det knallade vi vidare till The houlacaust museeum. Det tog sakert 3 timmar att ga igenom hela, men herregud va bra det var. 
Efter det blev det sen lunch pa hardrock, sen gick vi runt lite och kollade laget. 

Jag glomde min kameraladdare, fattar inte hur men ja ska kopa imon. Vi kommer aka langt imon, sa vi hittar nog nagon best buy eller target. 

Det ar mkt att beratta men jag orkar inte skriva allt nu och jag klarar inte av att inte kunna ha svenskt tangentbord.

Hoppas allting ar bra hemma, det ar ett skitharligt gang verkligen och alla e under 30. Vissa har ja kommit narmre an andra men for att ha gatt 2 dagar sa ar alla ganska tajta.
Varan guide Chris e skit rolig och sa fort ja sag honom visste ja att att de skulle bli "Wicked" som vi sager har. 

Men ni ska veta att jag har the time of my life. Helt underbart. Obeskrivligt!! Vi kommer kanske kunna aka skidor hahahha, om det ar oppet pa e stallet sa kanske vi kan aka, vet inte vart men nanstans. Vi kommer kanske ocksa kunna aka till the square, dar man kan vara i 4 stater pa en a samma gang..


Naaaa nu ska vi dricka lite mer a tjota!! Pusspuss VI HORS!

Washington - Check!

Kommentarer
Postat av: Amanda

AWESOME!!!!

2008-11-16 @ 09:57:30
Postat av: marie

Hej Martina, vad underbart att läsa att du har roligt. Tänk vad mycket du är med om nu....kom ihåg allt så du kan berätta för barnbarnen när du sitter på hemmet L. Här hemma är det blåst och regn....underbart (ironi)

Kram Marie

2008-11-16 @ 20:05:30

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0