Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihi

Jag sitter pa ett hostel nu i Nashville, vi har varit pa ett museeum om country musik. Det var frackt, nagon som vet nagot om Hank natt.......? Det va iaf kul

Vi dricker lite bars, redo att ga och det ar bara 2 grader ute. Fan ta Frank som sa att de skulle vara varmt har. HAHA! men vi overlever!!!

Fick reda pa att dom slangde pasen med min laddare, javla arg blev ja, Men men vi ska leta upp ett stalle nar vi aker vidare imon. 


ALLT E BRA! jag overlever och jag ar inte grinig for natt. ALLT ordnar sig! 

Puss nu maste ja ga!!! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Riktigt riktigt kul att du kan göra updates under din resa så man får följa med :)

Här är det höst så det skriker om det, göteborgsväder - regn regn regn, men ack så mysigt :)

Ses snart !

Pythelipyyh

2008-11-18 @ 12:02:22
URL: http://jennao.blogg.se/

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0