Imorgon är det måndag


Jag är oerhört stel i min rygg, såhär stel har jag nog aldrig känt mig. Eller inte stel, men spänd. Det kanske e för allt runt omkring, hoppas det släpper.

Inte mycket vettigt att skriva faktiskt. Allt är väl färdigpackat kan man säga, det är bara toalett saker som ska ner, det packas ju ner kvällen innan. Ska stryka lite kläder imorgon och tvätta det sista, sen är det bara att packa ner det. Får ju ha lite under veckan, men sen packas det ner.
Jag rensade i min resväska idag, slängde lite skit som jag inte orkade med. Så nu fick mer viktiga saker plats. Känns bra!

Något som är lite segt nu är att jag är nydushad, men det enda jag har är jeans. Hmmm....... Det är ju inte det mysigaste att dra på sig efter en dush.

Fyllde i mitt deposit form förut, så Lisa tar med sig det till jobbet och faxar det imon. Så är det gjort.

Annat viktigt som ska fixas är nog fixat. Vet ännu inte riktigt vad jag ska ha på mig när ja åker på fredag morgon. Jag har heller ingen jacka med mig, utan bara tjocktröjor. Två hoods och två med dragkedja. Jacka orkar ja inte ta med mig, då har jag hellre lite lager och mössa å halsduk! Jag är ju väldigt varm av mig, så jag tror inte det kommer bli några större problem.
Något som jag tycker e jäkligt fräckt e att jag har inte en aning om vart jag är om 2 veckor! Jag är någonstans i Usa!

Pratade om min mamma om taxi resan från Penn till hotellet, det kändes som om vi gick igenom någon skolpjäs. Vi tog allting i ordning och gick igenom hur jag skulle göra det. Det kändes ritkigt bra tillslut, så ingen stress på morgonen iaf. Mitt tåg går 5:46 ca, det är ju inte fruktansvärt farligt. Jag kommer ju stå på stationen 10 min innan tåget kommer, tar inga chanser med att missa det.

Så, garderoben är tom. Lådorna är tomma. Byrån är tom. Under sängen är det tomt.
Känns konstigt, overkligt att jag verkligen kommer att åka på fredag!!!

Och vad jag saknar min mamma, och min familj. Det är en viss skillnad, på att längta hem och att sakna någon. Jag längtar inte jätte mycket hem, men jag saknar min familj och vänner jätte mycket. Jag saknar min katt!

Nä, nu ska ja sluta babbla. FASEN OCKSÅ! Biblioteks filmerna, attans. Om vi ska räkna ihop alla sena inlämningar skulle ja säkert vara skyldig 50 dollar, men eftersom jag e så söt så behöver jag inte det :) Dom säger alltid att det inte behövs, eller så har jag betalat mindre. Jag tror de e 1 gång då ja betalat fullt, men då var de surkärringen. Henne undviker jag helst!


Nä gonatt på er!

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0