Imorgon bär det av!


Jag har liksom inte varit nervös överhuvudtaget dom sista dagarna, det har känts konstigt. Varken jätte glad eller jätte ledsen, bara helt vanligt.
Men nu känns det. Ojoj, imorgon åker jag och det känns kan jag lova. Helt otroligt, det börjar vända sig i magen och det pirrar i kroppen.

Jag kan ju säga att jag har inte speciellt rena kläder. Jag ska tvätta ikväll så jag har allting rent.

Asså nu vet jag inte vad ja ska skriva, får ta å lugna ner mig lite. Ska börja jobba snart. Sen ska jag köpa shampo och tvål, växla in mynt, en tröja sen e de klart. Va knäppt..

Måste tillägga att min resväska gick sönder igår, men jag sydde och klämde dit två säkerhetsnålar så de ska hålla. Som tur e är det väskan som stannar här.

Äh!

Hej då! Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Nina

skippa resan o kom hem istället, längtar som en tok efter dej ;) haha... nä ja skoja bara, hoppas du får de heeeeeeelt underbart o ta vara på tiden. ja saknar dej o när du kommer hem ska ja pussa o krama på dej som aldrig förr :D

2008-11-13 @ 15:24:41
Postat av: Jennie

Åhh jävlar ! ! Är det imorgon du bär av på ditt äventyr :) Hoppas verkligen att du kan göra updates under din resa så att man får följa med i svängarna . Hörs vi inte på msn innan så önskar jag dig all lycka till & ha nu riktigt förbannat kul, det här grejar du, utan problem !

Puss & Stooooor kram <3 !

2008-11-13 @ 15:24:57
URL: http://jennao.blogg.se/
Postat av: Amanda

Oj oj oj!!!! Ha grymt kul! Va rädd om dig. Upplev massor. och gör mig avundsjuk om ett par veckor. Puss puss

2008-11-13 @ 21:43:14
Postat av: Amanda

Shit du ska verkligen åka! Det här har du ju längtat sååååå till. de kommer va så värt de! XOXO

2008-11-13 @ 21:44:15

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0