Taos, New Mexico


Jag tar droger just nu, for min hosta. Den forsvinner inte och den blir bara varre, sa lite hostmedicin ska val gora susen.

Idag ar de en slappe dag, underbart faktiskt. Jag har inte mkt mer att skriva kanns det som, det blir val roligare nar jag kommer hem och kan lagga upp bilder och jag kan minnas lite mer, men just nu e de bara pain in the ass att skriva med engelskt tangentbord.

Imorgon blir det monument valley, det ska bli skit frackt hoppas jag kan fa rida dar.

Hoppas ni har det bra, i helgen blir det helicopter i grand canyon och pa sondag anlander vi i LAS VEGAS da vi ska aka limo ihop med ett helt annat gang som trekkar fast fran andra hallet. Det ska bli riktigt kul verkligen!!!

Skydiving i vegas ocksa, hiiiiiiiiiiiiiihi!!!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Altså de e bara för coooooolt de du upplever just nu!!! Jag fattar inte det! Snart kommer du hem till sverige=) Blir det nåt Jul på Liseberg eller??? =) =) XOXO C U Soon!! <3

2008-11-27 @ 23:48:54

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0