Tisdag kväll!!



Dags för dush och sen säng. Herregud vilken tant jag e! Men ni har ingen aning hur det känns att få åka iväg.. Eller det har ni väl, men att verkligen kunna ha ett "liv". Ha olika saker för sig på dagarna och nya äventyr väntar. Inte samma grej dag ut å dag in. Även om vi har det hur mysigt som helst så ska det iaf bli roligt att kunna göra annat efter klockan 6 på dagarna.

And my hosmom is the worst person ever. Im soooo happy to go on that trip soon. She is a pain in my ass and i really cant stand her anymore.

Hahahaha!

Hand on my heart, thats the truth..


Det är nämligen så att min värdmamma Lisa e inne här och snokar omkring ibland. Så jag sa till henne idag att ja ska skriva elaka saker om henne i bloggen. Och så säger hon att hon ser hennes namn lite då och då. Så om ni nu ser hennes namn mitt i en mening är det bara för att jävlas.

Idag var barnen lediga Lisa från skolan, vi var hemma och tog det lugnt. Jag fick mig en liten paus när dom allihopa Lisa var hos doktorn. Jag fick iaf iväg min depost grejsimojs, Lisa hjälpte mig med den då hon faxade iväg den från jobbet.

Lisa jävlas lite med mig om lönen jag ska få den här veckan, det är nämligen veckolönen gånger 3. Eftersom dessa två veckor ja e iväg nu är semester veckor. Vilka jag ska få betalt på. Eftersom jag inte är här får jag dom på torsdag. Men hon säger fredag hela tiden. "Näää efter du arbetat på fredag".
Idag lagade Frank mat, det var helt okej. Bättre än maten jag lagar iaf..

Nu orkar jag inte sitta här mer!! Hej då puss å kram


LisaLisaLisaLisaLisaLisaLisaLisa

(haha......)

Kommentarer

Skriv något!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0